Introductie

Wij zijn opzoek voor een klant in de regio van Utrecht naar een adminsitratief medewerker(ster) voor de afdeling service & energiebeheer. Als technische administratief medewerker houdt je je bezig met werkzaamheden ter ondersteuning van relatiebeheerders. In overleg met hen ga je aan de gang met het afprijzen, archiveren en afhandelen van service werkzaamheden. Je controleert op de aanwezigheid van de verbruikte materialen en overige kosten van het gebied van materiaal en arbeidskosten. De bijzonderheden communiceer je met de relatiebeheerder en je verwerkt de rapportages in het portaal van de opdrachtgever. Kortom een zelfstandige en uitdagende functie.

Functie-eisen

  • Ben je in het bezit van een diploma minimaal niveau MBO;
  • Affiniteit met de installatietechniek;
  • Administratieve werkervaring;
  • Communicatief sterk;
  • Beschikbaar voor minimaal 32 uur;
  • Je hebt een positieve instellen.

Aanbod

  • Salaris tot 3500,00 afhankelijk van je ervaring;
  • Vakantiedagen; 25 + 13 ADV dagen;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen een groeiend bedrijf
  • Budget voor cursussen en opleidingen
  • Benodigde gereedschappen en apparatuur voor het uitvoeren van je werkzaamheden
  • Zakelijke telefoon

Sollicitatie

Nieuwsgierig geworden maar nog vragen? Bel Roy Rijntjes op 06-27558839 of mail naar roy@solversrecruitment.nl